* amihez keresünk
Vásárlás előtt nagyon fontos információ és a pontos szállítás elengedhetetlen része, hogy meggyőződjünk róla, hogy egészen pontosan milyen Zopo Mobiltelefon, Zopo tablet pc vagy Zopo okosóra, karóra vagy kamera készülékhez tervezünk tartozék vásárlást. Kérjük amennyiben nem biztos Zopo készüléke típusában, forduljon hozzánk bizalommal online ügyfélszolgálatunkon.
Üdvözlünk az Online Chat-ben!
Néhány gyakori kérdésre azonnal tudunk válaszolni:
Előreutalás / bankkártyás fizetés
Megrendelés után, feldolgozzuk a rendelését, ez kis időbe telhet, elkészül az online díjbekérő, amit emailben ki küldünk, az alapján tud OTP SimplePayen keresztül bankkártyával fizetni vagy utalni számlaszámunkra az összeget. A kártyás fizetésre már a kosár lezárásakor lehetőség nyílik.
Utánvét, átvételkor fizetés
A mindenkori ÁSZF feltételeinek megfelelően van lehetőség utánvételes áru rendelésre, amely opció amennyiben elérhető a rendelni kívánt termék tekintetében, az azt jelenti, hogy a vásárlást követő fizetés az átvételkor történik készpénzzel vagy bankkártyával. A kosár minden esetben jelezni fogja, hogy a rendelés tekintetében milyen fizetési módok érhetőek el.
GLS ügyfélszolgálat
GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatával a tőlük kapott SMS üzenetben lévő csomagszámra hivatkozva a (+36 29) 886 700 és Mobil: (+36 20) 890-0660 telefonszámon lehetséges felvenni a kapcsolatot. Lehetséges továbbá a GLS-től kapott SMS üzenetben való közvetlen egyeztetésre a kiszállító futárral is.
MPL ügyfélszolgálat
Az MPL lakossági ügyfélszolgálata elérhető telefonon 06-1-767-8282 hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00, csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
Garanciális hibabejelentés
Garanciális hibabejelentő online űrlapunkat itt éri el:
https://www.haromaszmedia.hu/rma.php
A hiba egyszerűen bejelenthető a rendelés azonosító számára és a számla sorszámára hivatkozva.
GLS csomagcsere
Termékcserére kérés esetén lehetőséget biztosítunk a GLS csomaglogisztikán keresztül csomagcsere szolgáltatás igénybevételére is, amelynek díja bruttó 2500 Ft, így a futár kiszállítja a leegyeztetett csere terméket és elszállítja a visszaküldeni kívánt árut a megadott címről egy időpontban, tehát ez a díj tartalmazza az oda-vissza szállítás költségét is. A fizetés módja minden esetben egyedi megegyezés szerint történik ilyenkor.
Visszaküldés posta címe
Három Ász Média Kft. 2330 Dunaharaszti Fő út 158. A címen panasziroda nem üzemel, személyesen visszáru leadására, cserére, ügyintézésre nincs lehetőség.
Rendelés követés
A megrendelések állapota minden esetben lekérdezhető ezen a linken:
https://www.haromaszmedia.hu/orders.php
a rendelés azonosító számának megadását követően.
A belföldi és nemzetközi szállítási költségek
A szállítás költsége minden terméklapon feltüntetésre kerül, kérjük tájékozódjon a megvásárolni kívánt termék adatlapján. Természetesen több termék szállítása esetén is csak egy szállítási költség kerül a számlázásra, amennyiben rendelése eléri a díjmentes kiszállítás határértékét, az esteben egy szállítási költség sem kerül a számlára.
Igen, lehetséges!
Üzletünk: Mobil Ász Shop, 2330 Dunaharaszti, Fő út 158. Nyitva: Hétfőtől-Péntekig: 11:00-15:00 között.