A Garancia Plus szolgáltatás megrendelésével olyan prémium szolgáltatás igénybevételére van lehetőség, amelynek keretein belül a garanciális időtartam alatt bejelentett meghibásodás esetén, Önnek nem kell semmi mást tennie, mint a számlán szereplő sorszám és Garancia Plus azonosító szám megadásával a hibát cégünk felé jeleznie, ezt követően előre egyeztett időpontban cégünk futára elszállítja Öntől a meghibásott eszközt, majd a garanciális ügyintézést követően ismét kiszállítja Önnek, ezzel jelentős költségeket megtakarítva. A Garancia Plus bármely termékhez megrendelhető és a vásárlást követően egy alkalommal igénybe vehető szolgáltatás.
A Garancia Plus szolgáltatás igénybevételének részletes ismertetése, szabályai:
1. Ön megrendeléséhez minden esetben igényelheti a Garancia Plus szolgáltatás a rendelés elküldéséne előtt
2. Meghibásodás esetén kérjük azt jelezze felénk az Garanciális hibabejelentő menüben, ekkor kérjük megadni a vásárláskor kiboácsott számla pl. SZH00 / 2020-... és a rendelés azonosító száámát, valamint a hiba részletes ismertetését.
3. Munkatársunk a megadott adatok alapján telefonon egyezteti Önnel a garanciális ügyintézés megkezdéséhez szükséges teendőket, adott esetben a jelzett hiba kapcsán felmerülő észrevételeket és az Ön számára alkalmas garanciális csomag felvételi időpontot.
4. A garanciális csomag vissza szállításhoz kérjük minden esetben a termék megóvására alkalmas csomagolással lássa el a visszáru küldeményt, a nem megfelelően csomagolt küldemények átvételére a visszaszállítást végző garancia futárnak nincs módja.
5. A Garancia Plus szolgáltatás egyszeri díjmentes garanciális ügyintézésre való elszállítást, majd az azt követő díjmentes újra szállítást jelent, a szolgáltatás többszörös igénybe vételére nincs mód, természetesen az egyszeri ügyintézés a vásárláskor rendelt termékekre tételesen értendő, tehát, ha 3 terméket vásárol, az esetben egyenkénti egyszeres ügyintézét jelent.
6. A Garancia Plus szolgáltatás kizárólag garanciális természetű problémák kezelésére vehető igénybe, a vásárlástól való elállás folyamata kívül esik a Garancia Plus szolgáltatáson, tekintve, hogy az elállás során a szolgáltatás díja is vissza fizetendő az Ügyfél részére és az elállás folyamatában a hatályos törvények értelmében az árú vissza szolgáltatásának költségei a vásárlót terhelik.
Bármilyen garanciális kérdés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz:
Telefon: 06-20-272-5206
Üzenet küldés: Kapcsolat
Elérhető: H-P: 9:00-17:00
|