Facebook Pixel
Üdvözlünk a Mobil Ász Shop mobiltok, mobiltelefon, tablet pc és okosóra tartozék webáruházban!

Garancia Plus | Mobil Ász Shop

Garancia Plus - Prémium garancia szolgáltatás

Garancia Plus - Prémium szolgáltatás

A Garancia Plus szolgáltatás megrendelésével olyan prémium szolgáltatás igénybevételére van lehetőség, amelynek keretein belül a garanciális időtartam alatt bejelentett meghibásodás esetén, Önnek nem kell semmi mást tennie, mint a számlán szereplő sorszám és Garancia Plus azonosító szám megadásával a hibát cégünk felé jeleznie, ezt követően előre egyeztett időpontban cégünk futára elszállítja Öntől a meghibásott eszközt, majd a garanciális ügyintézést követően ismét kiszállítja Önnek, ezzel jelentős költségeket megtakarítva. A Garancia Plus bármely termékhez megrendelhető és a vásárlást követően egy alkalommal igénybe vehető szolgáltatás.


A Garancia Plus szolgáltatás igénybevételének részletes ismertetése, szabályai:

1. Ön megrendeléséhez minden esetben igényelheti a Garancia Plus szolgáltatás a rendelés elküldéséne előtt

2. Meghibásodás esetén kérjük azt jelezze felénk az Garanciális hibabejelentő menüben, ekkor kérjük megadni a vásárláskor kiboácsott számla pl. SZH00 / 2020-... és a rendelés azonosító száámát, valamint a hiba részletes ismertetését.

3. Munkatársunk a megadott adatok alapján telefonon egyezteti Önnel a garanciális ügyintézés megkezdéséhez szükséges teendőket, adott esetben a jelzett hiba kapcsán felmerülő észrevételeket és az Ön számára alkalmas garanciális csomag felvételi időpontot.

4. A garanciális csomag vissza szállításhoz kérjük minden esetben a termék megóvására alkalmas csomagolással lássa el a visszáru küldeményt, a nem megfelelően csomagolt küldemények átvételére a visszaszállítást végző garancia futárnak nincs módja.

5. A Garancia Plus szolgáltatás egyszeri díjmentes garanciális ügyintézésre való elszállítást, majd az azt követő díjmentes újra szállítást jelent, a szolgáltatás többszörös igénybe vételére nincs mód, természetesen az egyszeri ügyintézés a vásárláskor rendelt termékekre tételesen értendő, tehát, ha 3 terméket vásárol, az esetben egyenkénti egyszeres ügyintézét jelent.

6. A Garancia Plus szolgáltatás kizárólag garanciális természetű problémák kezelésére vehető igénybe, a vásárlástól való elállás folyamata kívül esik a Garancia Plus szolgáltatáson, tekintve, hogy az elállás során a szolgáltatás díja is vissza fizetendő az Ügyfél részére és az elállás folyamatában a hatályos törvények értelmében az árú vissza szolgáltatásának költségei a vásárlót terhelik.



Bármilyen garanciális kérdés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz:

Telefon:
06-20-272-5206

Üzenet küldés:
Kapcsolat

Elérhető:
H-P: 9:00-17:00
The Mobil Ász Shop web store uses cookies for proper operation and user experience. By browsing the site, you consent to the use of cookies. Disabling cookies may result in improper operation of the site, for which we cannot be held responsible.
Learn more, customize it.

I understand

A termék bekerült a kosaradba!