Garancia Plus - Mobil Ász Shop - www.mobilasz.hu

Garancia Plus - Prémium garancia szolgáltatás


Garancia Plus - Prémium szolgáltatásGarancia Plus - Prémium garancia szolgáltatás

A Garancia Plus szolgáltatás megrendelésével olyan prémium szolgáltatás igénybevételére van lehetőség, amelynek keretein belül a garanciális időtartam alatt bejelentett meghibásodás esetén, Önnek nem kell semmi mást tennie, mint a számlán szereplő sorszám és Garancia Plus azonosító szám megadásával a hibát cégünk felé jeleznie, ezt követően előre egyeztett időpontban cégünk futára elszállítja Öntől a meghibásott eszközt, majd a garanciális ügyintézést követően ismét kiszállítja Önnek, ezzel jelentős költségeket megtakarítva. A Garancia Plus bármely termékhez megrendelhető és a vásárlást követően egy alkalommal igénybe vehető szolgáltatás.


A Garancia Plus szolgáltatás igénybevételének részletes ismertetése, szabályai:

1. Ön megrendeléséhez minden esetben igényelheti a Garancia Plus szolgáltatás a rendelés elküldéséne előtt

2. Meghibásodás esetén kérjük azt jelezze felénk az info@mobilasz.hu email címen, ekkor kérjük megadni a vásárláskor kiboácsott számla pl. P1200001 és az azon szereplő Garancia Plus szolgáltatás sorszámát pl. GP00001, valamint a hiba részletes ismertetését.

3. Munkatársunk a megadott adatok alapján telefonon egyezteti Önnel a garanciális ügyintézés megkezdéséhez szükséges teendőket, adott esetben a jelzett hiba kapcsán felmerülő észrevételeket és az Ön számára alkalmas garanciális csomag felvételi időpontot.

4. A garanciális csomag vissza szállításhoz kérjük minden esetben a termék megóvására alkalmas csomagolással lássa el a visszáru küldeményt, a nem megfelelően csomagolt küldemények átvételére a visszaszállítást végző garancia futárnak nincs módja.

5. A Garancia Plus szolgáltatás egyszeri díjmentes garanciális ügyintézésre való elszállítást, majd az azt követő díjmentes újra szállítást jelent, a szolgáltatás többszörös igénybe vételére nincs mód, természetesen az egyszeri ügyintézés a vásárláskor rendelt termékekre tételesen értendő, tehát, ha 3 terméket vásárol, az esetben egyenkénti egyszeres ügyintézét jelent.

6. A Garancia Plus szolgáltatás kizárólag garanciális természetű problémák kezelésére vehető igénybe, a vásárlástól való elállás folyamata kívül esik a Garancia Plus szolgáltatáson, tekintve, hogy az elállás során a szolgáltatás díja is vissza fizetendő az Ügyfél részére és az elállás folyamatában a hatályos törvények értelmében az árú vissza szolgáltatásának költségei a vásárlót terhelik.



Bármilyen garanciális kérdés esetén forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz:

Telefon:
06-20-272-5206

Email:
info@mobilasz.hu

Elérhető:
H-P: 9:00-17:00

Pénzügyi partnereink

Erste bank
Erste Bank
PayPal
PayPal - a Biztonságos fizetési mód
Barion
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma:H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jut el.
Regisztráltasd a mobilod! Értesülj újdonságainkról személyre szabottan!

Szeretnél értesülni újdonságainkról személyre szabottan?

Add meg készüléked típusát! Kizárólag a Te mobilodhoz küldünk ajánlatokat újdonságokról és akciókról.

Gyártó megadása: