Visszajelzések alapján találkoztunk a Temu reklámjával a Google keresőben a "Mobil Ász"-ra keresgélve. Ezzel kapcsolatban több pontosítást tartunk érdemesnek tenni. Bizonyára sokan találkoztak már a praktikus hátvakarótól a gumipapucson át sok más filléres és "hasznos" kiegészítőt értékesítő kínai óriással, amely az elmúlt időszakban mértéktelen mennyiségben árassza el az európai piacot ezekkel a termékekkel. Nyilván sarkítunk a megfogalmazásban és valójában közömbös a véleményünk, mivel úgy gondoljuk, hogy minden felhasználó a saját tapasztalai szerint fogja megítélni a versenytársak kínálatát, ezért mi sem kívánunk érték íteletet nyilvánítani a Temu termékei felett. Ezzel szemben a gyakorlat már sokkal izgalmasabb, mi szerint túl a már GVH által is vizsgált kétesnek vélelmezett értékesítési technikák mellett, izgalmas lehet szétbontva értékelni a talált szponzorált keresési eredmények ránk vonatkozó aspektusát.
Azt gondolom a fentiekben látható, hogy egy kb. 44 szóból álló hirdetésből 6-ot ránk szánt a Temu, így kellőképpen megszólítva érezzük magunkat, hogy ezt a hirdetést most tartalmában kielemezzük, rávetítve a valótlanságokra, melyek megtévesztőek lehetnek velünk és a Mobil Ász felhasználóival, vásárlóival szemben is.
1. A fenti képen nem a Mobil Ász ajánlata található, ezt mi sem jelzi egyértelműbben mint a zöld - fehér logó hiánya és az olvasható domain név
2. A Mobil Ász sosem sürgetett, gyakorolt nyomást a felhasználókra, hogy mielőbb vásároljanak, minden esetben a megfontolt választás híve vagyunk, amelyhez készséggel segítünk is annak, aki hozzánk fordul
3. Sosem ajánlottunk 90% kedvezményt, főleg nem minden kategória vonatkozásában, ez nem mellesleg azt abszurd feltételezést tartalmazná, hogy több mint 90%-os tiszta, saját árréssel dolgozik a Mobil Ász a fogyasztói árakhoz képest.
4. Sok féle termékkel színesítjük kínálatunkat, de női ruházattal, divattal még nem foglalkozunk
1. Minden esetben ellenőrizd, hogy a megfelelő domain névre vezérel e a böngésző, ha a Mobil Ász találatra kattintasz a Google keresésekben. Ez egyszerűen megtehető, a böngésző címsora mindig így kell kezdődjön: https://www.mobilasz.hu, tehát semmiképp nem így https://www.temu.com
2. Mindig legyen gyanús, ha pszichésen sürget egy kereskedő, hogy csak ma, csak most, csak utolsó darab, siess siess siess, léci léci léci stb. Ez elsőre tűnhetne egyszerűen szánalmasnak, de valójában szabálytalan, erről itt olvashatsz: A hazai fogyasztóvédelmi jog áttekintése.indd (gvh.hu)
Szeretnénk leszögezni, hogy a Temu nem szállít házhoz Mobil Ász-t, jelentsen ez bármit is a Kínai óriás marketing agytrösztjei fejében, számunkra a félrevezető tartalom mellett leginkább válogatás nélkül összedobált kulcsszavak véletlenszerű halmazát véljük felfedezni, erre utalhat a talán magyartalannak ható megfogalmazás is.
A Mobil Ász raktára valóban Dunaharasztin található, ez utalhat a kínai óriás adatgyűjtésére a magyarországi piacon lévő konkurens vállalatokról, ezek szerint földrajzi elhelyezkedéséről és talán besorolásáról, mindenesetre tisztázzuk, a Temu nem található meg a Mobil Ász Dunaharaszti raktárában és nem is tervezzük albérletbe beköltöztetni, bármi is híreszteljen fizetett hirdetéseken keresztül:
Nem folytatjuk a sort, minden bizonnyal találnánk még izgalmas kombinációkat erre a marketing tevékenységre.
Természetesen mi sem vagyunk újak a piacon, mi is láttunk már sokmindent, hallottunk, találkoztunk érdekes hirdetési stratégiákkal, amikor egy hirdető ráhirdet a másik, konkurens vállalat kulcsszavaira, akár nevére, így ezt a témát ennyiben el is engednénk, ha csak minket érintenének a megtévesztő információk. Ügyfélszolgálatunk sokszor hívták már tévesen telefonon, rosszul pozícionált hirdetések vagy éppen hasonló hirdetések miatt panasszal egy másik amúgy telefonon elérhetetlen cég tevékenysége miatt. Ezzel a cikkünkkel szeretnénk elébe menni azoknak a hívásoknak, panaszoknak, amelyek valószínűsíthetően lecsapódhatnak a jövőben nálunk, míg a Temu nem változtat hirdetési stratégiáján és az erőszakos ráhirdetés helyett nem választ érték alapú szemléletet a kampányai tekintetében.
Köszönjük, hogy elolvastad a cikket, így már Te is tudod, hogy mi mindenre kell figyelni egy egyszerű Google keresés során is!
Üdvözlünk az Online Chat-ben!
Néhány gyakori kérdésre azonnal tudunk válaszolni:
Előreutalás / bankkártyás fizetés
Megrendelés után, feldolgozzuk a rendelését, ez kis időbe telhet, elkészül az online díjbekérő, amit emailben ki küldünk, az alapján tud OTP SimplePayen keresztül bankkártyával fizetni vagy utalni számlaszámunkra az összeget. A kártyás fizetésre már a kosár lezárásakor lehetőség nyílik.
Utánvét, átvételkor fizetés
A mindenkori ÁSZF feltételeinek megfelelően van lehetőség utánvételes áru rendelésre, amely opció amennyiben elérhető a rendelni kívánt termék tekintetében, az azt jelenti, hogy a vásárlást követő fizetés az átvételkor történik készpénzzel vagy bankkártyával. A kosár minden esetben jelezni fogja, hogy a rendelés tekintetében milyen fizetési módok érhetőek el.
GLS ügyfélszolgálat
GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatával a tőlük kapott SMS üzenetben lévő csomagszámra hivatkozva a (+36 29) 886 700 és Mobil: (+36 20) 890-0660 telefonszámon lehetséges felvenni a kapcsolatot. Lehetséges továbbá a GLS-től kapott SMS üzenetben való közvetlen egyeztetésre a kiszállító futárral is.
MPL ügyfélszolgálat
Az MPL lakossági ügyfélszolgálata elérhető telefonon 06-1-767-8282 hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00, csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
Garanciális hibabejelentés
Garanciális hibabejelentő online űrlapunkat itt éri el:
https://www.haromaszmedia.hu/rma.php
A hiba egyszerűen bejelenthető a rendelés azonosító számára és a számla sorszámára hivatkozva.
GLS csomagcsere
Termékcserére kérés esetén lehetőséget biztosítunk a GLS csomaglogisztikán keresztül csomagcsere szolgáltatás igénybevételére is, amelynek díja bruttó 2500 Ft, így a futár kiszállítja a leegyeztetett csere terméket és elszállítja a visszaküldeni kívánt árut a megadott címről egy időpontban, tehát ez a díj tartalmazza az oda-vissza szállítás költségét is. A fizetés módja minden esetben egyedi megegyezés szerint történik ilyenkor.
Visszaküldés posta címe
Három Ász Média Kft. 2330 Dunaharaszti Fő út 158. A címen panasziroda nem üzemel, személyesen visszáru leadására, cserére, ügyintézésre nincs lehetőség.
Rendelés követés
A megrendelések állapota minden esetben lekérdezhető ezen a linken:
https://www.haromaszmedia.hu/orders.php
a rendelés azonosító számának megadását követően.
A belföldi és nemzetközi szállítási költségek
A szállítás költsége minden terméklapon feltüntetésre kerül, kérjük tájékozódjon a megvásárolni kívánt termék adatlapján. Természetesen több termék szállítása esetén is csak egy szállítási költség kerül a számlázásra, amennyiben rendelése eléri a díjmentes kiszállítás határértékét, az esteben egy szállítási költség sem kerül a számlára.
Jelenleg nincs mód személyes átvételre
Nincs üzletünk ezért nincs rá lehetőség, csakis kizárólag GLS-el vagy MPL-el kiszállítva vásárolhatóak meg termékeink. Rendkívül rugalmasan, házhoz szállítva, postapontra, postahivatalba, mpl posta automatába szállítva is átvehetőek a megrendelt csomagok, így mindenki megtalálja a neki leg megfelelőbb módot az átvételre.