* amire érdemes figyelni
* amit mutasson az oldal
* amit mutasson az oldal
* szabad szavas keresés
* a legnépszerűbbek a UGREEN kategóriában
* elérhető termékkategóriák
* amilyen színűt keresünk
* amilyen márkájút keresünk
Üdvözlünk az Online Chat-ben!
Néhány gyakori kérdésre azonnal tudunk válaszolni:
Előreutalás / bankkártyás fizetés
Megrendelés után, feldolgozzuk a rendelését, ez kis időbe telhet, elkészül az online díjbekérő, amit emailben ki küldünk, az alapján tud OTP SimplePayen keresztül bankkártyával fizetni vagy utalni számlaszámunkra az összeget. A kártyás fizetésre már a kosár lezárásakor lehetőség nyílik.
Utánvét, átvételkor fizetés
A mindenkori ÁSZF feltételeinek megfelelően van lehetőség utánvételes áru rendelésre, amely opció amennyiben elérhető a rendelni kívánt termék tekintetében, az azt jelenti, hogy a vásárlást követő fizetés az átvételkor történik készpénzzel vagy bankkártyával. A kosár minden esetben jelezni fogja, hogy a rendelés tekintetében milyen fizetési módok érhetőek el.
GLS ügyfélszolgálat
GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatával a tőlük kapott SMS üzenetben lévő csomagszámra hivatkozva a (+36 29) 886 700 és Mobil: (+36 20) 890-0660 telefonszámon lehetséges felvenni a kapcsolatot. Lehetséges továbbá a GLS-től kapott SMS üzenetben való közvetlen egyeztetésre a kiszállító futárral is.
MPL ügyfélszolgálat
Az MPL lakossági ügyfélszolgálata elérhető telefonon 06-1-767-8282 hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00, csütörtökön 08:00-20:00 óráig.
Garanciális hibabejelentés
Garanciális hibabejelentő online űrlapunkat itt éri el:
https://www.haromaszmedia.hu/rma.php
A hiba egyszerűen bejelenthető a rendelés azonosító számára és a számla sorszámára hivatkozva.
GLS csomagcsere
Termékcserére kérés esetén lehetőséget biztosítunk a GLS csomaglogisztikán keresztül csomagcsere szolgáltatás igénybevételére is, amelynek díja bruttó 2500 Ft, így a futár kiszállítja a leegyeztetett csere terméket és elszállítja a visszaküldeni kívánt árut a megadott címről egy időpontban, tehát ez a díj tartalmazza az oda-vissza szállítás költségét is. A fizetés módja minden esetben egyedi megegyezés szerint történik ilyenkor.
Visszaküldés posta címe
Három Ász Média Kft. 2330 Dunaharaszti Fő út 158. A címen panasziroda nem üzemel, személyesen visszáru leadására, cserére, ügyintézésre nincs lehetőség.
Rendelés követés
A megrendelések állapota minden esetben lekérdezhető ezen a linken:
https://www.haromaszmedia.hu/orders.php
a rendelés azonosító számának megadását követően.
A belföldi és nemzetközi szállítási költségek
A szállítás költsége minden terméklapon feltüntetésre kerül, kérjük tájékozódjon a megvásárolni kívánt termék adatlapján. Természetesen több termék szállítása esetén is csak egy szállítási költség kerül a számlázásra, amennyiben rendelése eléri a díjmentes kiszállítás határértékét, az esteben egy szállítási költség sem kerül a számlára.
Igen, lehetséges!
Üzletünk: Mobil Ász Shop, 2330 Dunaharaszti, Fő út 158. Nyitva: Hétfőtől-Péntekig: 11:00-15:00 között.