Facebook Pixel

| Mobil Ász Shop


PRÉMIUM KÉPERNYŐVÉDELEM

Blitzwolf BW-HL1T tartozékok


* amire érdemes figyelni

BlitzWolf® BW-HL1T prémium termékek

BlitzWolf® BW-HL1T újdonságok

Készlet szűrő

* amit mutasson az oldal

Szabad szavas szűrő

* amit mutasson az oldal

Keresési javaslatok

Termék típus szűrő

Szín szűrő

* amilyen színűt keresünk

Az iFace profi kétrétegű ütődés álló mobiltelefon tokjai minden nehéz helyzetben tökéletes védelmet biztosítanak mobil készülékének. Az iFace telefon tokok divatos megjelenésű külső műanyag héja egyedivé varázsolja, míg a belső szilikon réteg erős védelemmel ruuházza fel Blitzwolf BW-HL1T mobil készülékét.


0 db találat
Rendezés:

Dolgozom...


Írjon nekünk


Üdvözlünk az Online Chat-ben!




Gyakori kérdések

Néhány gyakori kérdésre azonnal tudunk válaszolni:

Szállítás és fizetés

Előreutalás / bankkártyás fizetés
Megrendelés után, feldolgozzuk a rendelését, ez kis időbe telhet, elkészül az online díjbekérő, amit emailben ki küldünk, az alapján tud OTP SimplePayen keresztül bankkártyával fizetni vagy utalni számlaszámunkra az összeget. A kártyás fizetésre már a kosár lezárásakor lehetőség nyílik.

Utánvét, átvételkor fizetés
A mindenkori ÁSZF feltételeinek megfelelően van lehetőség utánvételes áru rendelésre, amely opció amennyiben elérhető a rendelni kívánt termék tekintetében, az azt jelenti, hogy a vásárlást követő fizetés az átvételkor történik készpénzzel vagy bankkártyával. A kosár minden esetben jelezni fogja, hogy a rendelés tekintetében milyen fizetési módok érhetőek el.

GLS ügyfélszolgálat
GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatával a tőlük kapott SMS üzenetben lévő csomagszámra hivatkozva a (+36 29) 886 700 és Mobil: (+36 20) 890-0660 telefonszámon lehetséges felvenni a kapcsolatot. Lehetséges továbbá a GLS-től kapott SMS üzenetben való közvetlen egyeztetésre a kiszállító futárral is.

MPL ügyfélszolgálat
Az MPL lakossági ügyfélszolgálata elérhető telefonon 06-1-767-8282 hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00, csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

Áruk visszaszállítása és cseréje

Garanciális hibabejelentés
Garanciális hibabejelentő online űrlapunkat itt éri el:

https://www.haromaszmedia.hu/rma.php

A hiba egyszerűen bejelenthető a rendelés azonosító számára és a számla sorszámára hivatkozva.

GLS csomagcsere
Termékcserére kérés esetén lehetőséget biztosítunk a GLS csomaglogisztikán keresztül csomagcsere szolgáltatás igénybevételére is, amelynek díja bruttó 2500 Ft, így a futár kiszállítja a leegyeztetett csere terméket és elszállítja a visszaküldeni kívánt árut a megadott címről egy időpontban, tehát ez a díj tartalmazza az oda-vissza szállítás költségét is. A fizetés módja minden esetben egyedi megegyezés szerint történik ilyenkor.

Visszaküldés posta címe
Három Ász Média Kft. 2330 Dunaharaszti Fő út 158. A címen panasziroda nem üzemel, személyesen visszáru leadására, cserére, ügyintézésre nincs lehetőség.

Rendelés állapota

Rendelés követés
A megrendelések állapota minden esetben lekérdezhető ezen a linken:

https://www.haromaszmedia.hu/orders.php

a rendelés azonosító számának megadását követően.

Szállítás költsége

A belföldi és nemzetközi szállítási költségek
A szállítás költsége minden terméklapon feltüntetésre kerül, kérjük tájékozódjon a megvásárolni kívánt termék adatlapján. Természetesen több termék szállítása esetén is csak egy szállítási költség kerül a számlázásra, amennyiben rendelése eléri a díjmentes kiszállítás határértékét, az esteben egy szállítási költség sem kerül a számlára.

Személyes átvétel?

Igen, lehetséges!
Üzletünk: Mobil Ász Shop, 2330 Dunaharaszti, Fő út 158. Nyitva: Hétfőtől-Péntekig: 11:00-15:00 között.

A termék bekerült a kosaradba! Bezárom Kosárhoz
A Mobil Ász Shop webáruház sütiket használ a megfelelő működés és felhasználói élmény érdekében. Az oldal böngészésével hozzájárul a sütik használatához. A sütik tiltása az oldal nem megfelelő működését eredményezheti, amely hibákért nem tudunk felelősséget vállalni.
Tudjon meg többet, szabja személyre.

Értem